Szkolenie zawierające elementy z zakresu negocjacji, generowania potrzeb klienta, sposobów realizacji planów sprzedażowych, modeli komunikacji z klientem, podtrzymania wysokiego poziomu motywacji. Może być traktowane jako punkt wyjścia w rozbudowanie działu sprzedaży lub jako moduł odświeżający jego działanie.
Szkolenie dedykowane pracownikom działu sprzedaży oraz kadrze zarządzającej. Wykorzystuje nie tylko podstawowe techniki sprzedaży, ale także sposoby wyznaczania najważniejszych celów rozmowy, modele skutecznej komunikacji oraz wybór odpowiedniego kanału komunikacji decydującego o jej skuteczności.
Wypracowanie efektywnego modelu komunikacji zarówno wewnętrznej, jak i z kontrahentami. Zawiera elementy: dostosowanie kanału kontaktu do odbiorcy oraz celu komunikatu, przekaz werbalny i niewerbalny, parafraza, pytania otwarte.
Szkolenie dedykowane reprezentantom firmy, którzy tworzą obraz przedsiębiorstwa na zewnątrz. Zawiera elementy: savoir-vivre w biznesie, pewność siebie, modele komunikacji z kontrahentami i współpracownikami, określenie celu komunikatu przed jego rozpoczęciem.
Poruszane w tym module elementy to: podstawy komunikacji, metoda efektywnego wyznaczania celów własnych oraz współpracowników, kanały kontaktu, monitorowanie realizacji polecenia, kontrola nad ilością niezbędnych danych, kontrola własnych emocji.
Indywidualna praca z klientem w obszarze diagnozy i rozwoju kompetencji komunikacyjnych. Wdrożenie wspólnie wypracowanych metod niweluje nieporozumienia zarówno na gruncie biznesowym, jak i prywatnym, pozwala zrozumieć perspektywę rozmówcy, ułatwia osiąganie kompromisów.
Udział w procesie zmian w strukturach firmy, sposobie pozyskania i obsługi klientów, rozwoju działu produkcyjnego. Wspieram firmy w wypracowaniu modelu restrukturyzacji, pomagam prowadzić ustalenia w spokojnej atmosferze pozwalającej osiągnąć konkretny plan działania. Zmiany są trudne, warto je zaplanować i zakomunikować współpracownikom w taki sposób, aby rozumieli ich sens i widzieli w nich szansę na dalszy rozwój firmy.